26 Eylül 2012 Çarşamba

Pazartesi sabahı Lonely Beach’de konakladığımız  Ting Tong hostelinden ayrılıp, bir gecelğine Lamyai Bungalov’a geçmiştik. Bunun altında yatan sebep aslında çok basitti. 10 gündür sıcak suya ve iyi bir duşa hasrettik Aslına bakarsanız, Ting Tong’da WC’lerin ortak olması da fazlasıyla rahatsız etmeye başlamıştı bizi.
Yeni bungalovumuz, Ting Tong’dan sonra küçük saray yavrusu gibi geldi bize… Önündeki balkonunda hamağı ve bankı olan bu küçük, şirin yere bayıldık…

Yeni odamızda adım atabilecek bir sürü alan vardı. Sıcak su, hamak, bize ait WC, çamaşırlarımızı yıkayabilme imkanı, hatta ortak yemek pişirme…. Bir gece için geldiğimiz Lamyai’de işte bütün bunları düşünürek daha fazla kalmaya karar verdik. Bugün 3. günümüz. Günlerimiz gayet keyifli geçiyor. Gündüzlerimizi sahil kenarında yada etrafı keşfederek geçiriyoruz.  Akşam yemeğimizi 2 gündür kaldığımız yerde ortaklaşa pişiriyoruz.Bugün bizim sıramızdı. Tavuk sote ve patates salatası yaptık komşularımıza.

Gecelerimiz, uzun yemek sohbetlerinin ardından gece bungalov önünde toplanıp, muhabbet ederek geçiyor. Değişik kültürlerden insanlarla birlikte olmak gerçekten keyif verici… Farklı diller, insanlar, kültürler ve paylaşımlar….. sohbet günün ilk ışıklarına kadar uzayıp gidiyor…

Ulusal Milli Park olarak bilinen Koh Chang Adası’nın üzerinde yaklaşık 5000 kişi yaşıyor. Güler yüzlü insanların yaşadığı bu adanın %70’i bozulmamış yağmur ormanlarıyla kaplı. Adada yapılacak bir çok aktivite var. Adayı keşfetmenin en güzel yolu motosiklet kiralamak. Motosikletlerin günlük kirası 150 baht. Benzinde oldukça ucuz, 50 bahta depoyu fulleyebiliyorsunuz. Macera parklarının, şelalelerin, birbirinden güzel plajların bulunduğu bu adada en eşsiz şey sanırım adayı çevreleyen Andaman Denizinin mercanlarına dalmak. Adada çok sayıda dalış okulu var, her gün dalış yapmak isteyenler için  dalış turları düzenleniyor.